Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Mats Nilsson - 5 februari 2010 19:04

 Nedräkningen har börjat. Det är inte en resa till någon avlägsen planet...nej det är något mycket större. Det är en resa från en inre värld ut till jordelivet. Det innebär upptäcktsfärder, strapatser, glädjeämnen, sorg, nya upplevelser av allehanda slag. Det är ett nytt liv. Jag talar om min roll som morfar. Det är nu mindre än två månader kvar. Dom säger att pappan blir hispigare än modern som ska ligga där med allt vad det innebär. Men att bli morfar är något alldeles extra. Så säger ialla fall mina vänner och bekanta. Barn är något stort, men barnbarn är något alldeles speciellt...det har jag fått höra nu de senaste tre fyra månaderna. och nu är det bara cirka 7 veckor kvar, om tiden stämmer vill säga.

  

Jag minns som det vore igår, när Linas mamma Ulla

gick så här....och nu är det det lilla knytet som växt och

ska ha barn, synd bara att mormor Ulla inte fick vara med.

 

UFO-Raden nummer 1-2010

Här blir det tvära kast, nedan ser ni det nya numret av UFO-Raden/

Rapport-Nytt. Den ska komma ut i slutet på nästa vecka är det tänkt. Jag håller på som bäst med nummer två. Lina, min dotter hade skrivit ett blogginlägg på sin bloggsida som jag tyckte var så bra att jag kommer att publisera den som en artikel i nummer två av UFO-Raden. Den handlar om parapsykologi...så mycket kan jag avslöja.


Ha det gott så länge....

  

UFO-Raden/Rapport-Nytt nummer 1 2010 årgång 40

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards