Alla inlägg under november 2012

Av Mats Nilsson - 28 november 2012 22:01

Det är snart dags att packa årets sista UFO-Raden/Rapport-Nytt.

I övrigt har vi varit ett antal personer som besökte Berglsagsteatern i Avesta. Det var en tidsenlig berättelse "Fångad på Nätet". Det var många förvecklingar som resultarde i många skratt. En taxichafför lever dubbelliv med två fruar, med en dotter in det ena äktenkapet och en son i det andra. Naturligtvis hittar ungdomarna varandra via internet, sen var kaoset igång.

 


I sju månader har jag nu kämpat för att min älskade flickvän Irene Perales ska få komma tillbaka till Sverige och Sala.

Vi träffades då hon förra året var i Västerås hos släktingar. Det var också en historia från nätet då vi träffades på Facebook tack vare en gemensam vän. Vi har den 5 januari varit tillsammans i ett år därav bott ihop endast tre månader. Det har varit mycket kommunikation mellan länderna och olika förvaltningar, men nu är det tydligen klart. Kanske, jag säger kanske får vi fira jul tillsammans.

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards