Alla inlägg under december 2017

Av Mats Nilsson - 24 december 2017 09:10

 

 

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

 

Till alla läsare av min blogg!!

 

 

Av Mats Nilsson - 11 december 2017 18:39

Under de senaste veckorna har det inte hänt så mycket mer än att vi packat Rapport-Nytt nummer fem. Snart är det dags för UFO-Aktuellt nummer 4. Sen kan vi ta julledigt. Jul ja, tiden går så fort och jag kommer knappast ihåg hur förra året var. Man glömmer så lätt det som ligger närmast i tiden när man blir till åren. Ändå är jag glad att jag hänger med så pass som jag gör. Förutom arbetet på kontoret så läser ja en hel del, löser korsord och försöker hålla hjärnan igång. Ja tror också att ju roligare man har ju bättre mår man både fysiskt och psykiskt. Dock har mina knän blivit ett problem, även axlarna har tagit stryk. 

Jag går också ut och träffar mina kompisar med gämna mellanrum, det aktiverar också intrycken.

 

Vi kommer att göra lite förändringar med Rapport-Nytt under 2018. Dels endast fyra nummer per år beoende på de stigande portopriserna. Förr var det lite rabatt på föreningspost, men det tog PostNord bort när dom tog över. Sen kanske vi ökar på något nummer med några sidor istället. 

 

I vår kommer vi att ha årsmöte i Lund. Där har jag aldrig varit mer än att jag passerat ett par mil utanför då jag var på väg någonstans. I övrigt har vi sett hela landet. 

 

Julen kommer att tillbringas hemma i Sala för första gången på länge. Annars har vi varit nere i Stora Krokek hos min familj och barnbarn. Vi kommer säkerligen att träffas efter helgen på något vis. 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards