Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Mats Nilsson - 7 januari 2010 09:43

Jag fick i dagarna en räkning från Telia på 2234:-. Jag blev mycket konfunderad. Det visade sig att den största summan, 1381:- gällde digital-TV. Nu hör det till saken att jag blev erbjuden ett paket för 6 månader sedan med ca. 90 kanaler med tre månader fritt. Jag bestämde mig ör att ta det på prov, men då det visade sig att man skulle dra kablar än hit och än dit vilket jag inte har råd med så ringde jag upp efter tre dagar och avbokade det hela. Helt ok sa man då det var 10 dagars ångerrätt.

 

Jag ringde upp Telia och förklarade situationen idag och efter en koll från Teliamannen så annulerade han hela fakturan utan snack. Skulle skicka en ny med den aktuella summan.  Telia är mycket bra och alla kan göra fel och dom har en mycket bra kundservice.

 

UFO-Raden

I kväll kommer Håkan E. med prenumeranterna på UFO-Raden, så vi sent om sider får ut nummer 5 2009.

Alla berörda parter har fått 2010 års utgivningsplan via mail och den måste vi hålla nu. Det är mycket roligt att höra att prenumerationerna på UFO-Raden ökar hela tiden. Kanske mycket på grund av våra duktiga grabbar i Mantorp. Dom är suvärena båd Rickard och Tobias. Det är roligt att vi är ett så sammansvetsat gäng i UFO-Sverige.

Nu ska jag åka och handla och titta till min dotter Lina som har halsfluss.----hörs

UFO

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards