Alla inlägg den 14 mars 2017

Av Mats Nilsson - 14 mars 2017 23:24

I ett par dagar nu så har det ringt folk och frågat efter både UFO-Aktuellt och Rapport-Nytt. Det är roligt att folk ligger på och vill läsa våra tidningar. Rapport-Nytt har jag ligger hemma och bara väntar på adresserna. Sen ska UFO-Aktuellt packas och skickas. Ingen rast och ro för då är det bara att börja på nästa tidningar. 

 

 

Rapport-Nytt nr 1 2017

 

Som jag tidigare berättat så pajade min bil efter ett möte i Ängelholm och den står fortfarande där nere och har där stått sedan januari. Nu finns det hopp. En Volvosamlare vill gärna ta en titt på den då det är en udda modell. De flesta Volvo 740 GL eller GLE. Men min Volvo är en SE. Står för Special Equipment. Avsedd för den amerikanska marknaden. Återstår att se hur det går. 

 

Nu tack vare en av mina bästa kompisar Christer Vestlin har jag lyckats hitta en nyare bil som jag köpte och fick hem i kväll. Det är en Renault Megan. jag hyser gott hpp om att det blir en bra bil och man sitter högt och fint, nästan som i en buss, var det någon som sa. 

 

 

Mitt nytillskott som kommer att föra oss runt i landet

 

 

Nu jobbar vi också vidare mot UFO-Sveriges Riksstämma som kommer att hållas i Stockholm på Armémuseet sista helgen i maj. Det ska bli riktigt trevligt. 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards