Alla inlägg den 27 september 2011

Av Mats Nilsson - 27 september 2011 17:09

I går var min dotter Tea här med ett par nya snabbare ramminnen till datorn. Hon bytte ett gig mot fyra men det blev tre tillslut. Vilken skillnad det blev. När jag jobbar med UFO-Raden har jag ofta flera fönster uppe samtidigt som jag sitter i word och skriver. Då har det varit mycket irriterande när allt segar sig fram till olika internetsidor. Nu är det som att tända och släcka en lampa. Klick och sidan är där direkt. Underbart.

Eftersom Teas minsting Ninni 7 år varit sjuk så var hon inte i skolan utan var med mamma Tea hit. Jag kan bara säga...Pippi Långstrump....släng dig i väggen....Man får vara orolig hela tiden för Ninni är överallt, då vi gick till lekparken efter datajobbet var hon högt och lågt, gungade som högst sen bara kastade sig ur gungan ner i sanden och på nästa.


Ninni ska naturligtvis klättra högst upp och snabbt gick det också  


UFO-Raden nummer fem börjar sakta sakta ta form, det blir lite nytt om partikelacceleratorn mm. 


Till sist ska jag presentera ett äkta ufo-fenomen. Kan någon av bloggläsarna lösa detta mysterium??  Kolla bilden noga:

Ett ufo? eller vad hjälp mig lösa det  

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards