Alla inlägg den 25 juni 2019

Av Mats Nilsson - 25 juni 2019 08:18

Årets Midsommar blev en av dom bästa på många år. Dagen före regnade det och åskan mullrade. Det brukare ju vara så på Midsommarafton men vädergudarna tog fel på dag tack och lov. Det blev en klassisk svensk midsommar med sill färsk potatis gräslök och snaps. Därefter pausade vi lite innan vi tände grillen. Vi blev sammanlagt tio personer vid bordet i trädgården. Alla var uppklädda och en del hade midsommarkransar i håret.  Själv hade jag värk i min högra höft och båda knän så det blev mest att sitta och vila på Irene och övriga tjejernas inrådan. Det är alltid trist när man så gärna vill hålla igång. 

Nu blir jag hemmavid till lördag då vi ska på sommarfest hos Carl-Anton Mattsson med fru. Då får jag även träffa mina barnbarn, dotter och måg. Det blir också styrelsemöte. 

 

Min älskade fru i midsommarskrud

 

 

Alla filippinska flickor älskar att bli fotograferade i olika poser så även Irene

 

 

Några av gästerna, så småningom anslöt sig även Håkan Ekstrand

 

 

Här är Jeralyn Lindström med Irene  

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards