Alla inlägg den 31 januari 2019

Av Mats Nilsson - 31 januari 2019 14:40

Nya året hade precis börjat så var det dags för styrelsemöte i Skåne, Ängelholm. Det var nog tjugonde gången. Vi håller till på samma ställe, Hotell Lilton som ligger mitt i centrum. Själv har jag missat att medverka ett par gånger. Stämningen är alltid på topp då vi träffas där tillsammans med hotellets personal. Vi kommer alltid på fredags kvällen och åker hem på söndagen. Söndagen den 13 januari var det extra jobbigt att fara hem då vädret slog om och det var fler av oss som hamnade i köer på grund av olyckor. Gunnar och jag hamnade i två köer, en utanför Askersund och en värre olycka på E-18 där två långtradare hade kört in i varandra. För vår tursamma del så var det i motsatt riktning från oss. 

Vi hämtade pizza rakt över gatan till hotellet på fredags kvällen. Peo Värring, Carl-Anton Mattsson och jag själv.

 

 

På lördagen var möte i full gång från klockan 10.00

 

 

En gruppbild av styrelsen samt ett par som hälsade på oss från Malmöföreningen.  

 

Hemma har det kommit en hel del snö och det lär vara bra för grundvattnet som är lägre än på mycket länge till följd av den varma torra sommaren. Det är inte bara  positivt med varma somrar. 

Jag har hjälpt Irene en hel del med hennes massagelokal då hon varit på annat håll med jobb som vikarie på ett städbolaget Sodexo.  Avdelningschefen vänder sig alltid till min fru då det är problem för att Irene är så noga i allt hon gör. Då måste någon ta upp beställning på tider för massage. Januari har varit en lugn månad då den kallas för årets fattigaste månad beroende på julhelgen månaden före då det går extra mycket pengar.

 

Jag jobbar på med årets första nummer av Rapport-Nytt och har deadline den 15 februari. Därför blir mitt inlägg idag inte längre än så här.  

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards