Alla inlägg den 29 november 2018

Av Mats Nilsson - 29 november 2018 12:16

Det blir lite långt mellan inläggen ibland. 


Årets bilbesiktning gick helt utan problem, bara ett blankt papper. Det är skönt så slipper man både reparation och ombesiktningskostnader. 

 

Årets arbete med UFO-Sveriges olika uppdrag går mot sitt slut för det här året. Vi har ett styrelsemöte med julbord kvar första veckan i december. Ett nummer av UFO-Aktuellt är också kvar att färdigställa och skicka ut. 

I tisdags den 27 packade vi nummer tre av UFO-Aktuellt och levererade till Posten i Hallstahammar. Rapport-Nytt nummer fyra ligger på tryckeriet i Norberg. Allt har gått enligt planerna. 

 

Här packar Margareta Andersson UFO-Aktuellt i postpåsar. Det blev en bra bit över 800 ex

 

 

 

Det slutade i 16 postboxar för utskick till alla som otåligt väntat och många har hört av sig

 

 

så här ser dom ut. Rapport-Nytt är en råkopia som jag sparar i en mapp för arkivering

 

En del andra julbord står på kö. RSMH-Sala, Landstinget och Metso´s veteranklubb där jag är sekreterare. 

 

Till jul kommer min dotter Victoria, hennes Rickard, barnbarnen samt en rätt ny medlem, en hund. Det ska bli roligt att fira en gammaldags jul med hela familjen samlad. Julskinkan är redan inköpt för 29.90/kilo Det blev nästan tre kilo. Närmare jul får man inte ens ett kilo för det priset. 

 

Kanske hinner jag ett blogginlägg till innan året är till ända. 

Kan också meddela att idag den 29 november kom snön.  

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards