Alla inlägg den 30 september 2018

Av Mats Nilsson - 30 september 2018 11:00

I morgon måndag 1 oktober skickar jag ut Rapport-Nytt nummer tre till alla prenumeranter. Tidningen har ökat i upplaga vilket är riktigt roligt. Det medför mer jobb och vi försöker hela tiden göra tidningen så attraktiv som möjligt med de små medel vi har. 

 

Det tog ett par timmar att plocka i kuvert och packa dryga 450 exemplar med hjälp av

Håkan Ekstrand och Gunnar Karlsson. 

 

 

Nu är det bara att köra igång med nummer 4. Jag har några intressanta upplägg jag funderar på. 

I övrigt har hösten varit behaglig och lugn. I morgon åker Clas Svahn och Anneli till England för att hämta hem mer material i form av böcker, tidskrifter, korrespondens med mera från fukt och förstörelse i källarlokaler hos ufo-intresserade personer. Dom är glada att materialet kommer till nytta. En del akter skannas på AFU och skickas tillbaka till de som så vill. 

 

I slutet av oktober är det åter dags för den årliga Fältundersökarkursen. Det är alltid lika roligt att träffa de alltid återkommande deltagarna samt alla nya och de blir fler för varje år. 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards