Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Mats Nilsson - 23 maj 2018 10:13

I natt väcktes jag av mobilen. En sådan olycksbådande signal. Det var min dotter Victoria som ringde. Tala om att bli skraj. Då berättade hon att ambulansen hade hämtat mitt yngsta barnbarn till akuten för andningssvårigheter och utslag på kroppen. Mamma Victoria trodde att det berodde på att hon ätit syrenblommor. Dom går att äta. Men kanske att Linnea var allergisk. Väl på sjukhuset i Linköping visade det sig att det var falsk krupp. Hon fick medicin och sen åka hem igen. Det känns skönt. 

Min lilla Linnea på Linköpings sjukhus. Hon fick åka hem samma natt med medicin  

 

Så äntligen är Rapport-Nytt nummer två på väg ut till alla läsare. Nu med 24 sidor. Det har varit riktigt roligt att göra den tidningen. et tar mer tid än man tror att leta källor till det man vill skriva om så det inte blir allt för stora felaktigheter. Gärna att kolla fler olika källor. Det är inte säkert att den källa man kollar efter är den rätta. Hur som helst så är det riktigt roligt arbete jag har. 

 

Rapport-Nytt nummer 2 är på väg nu

 

 

Så vill jag önska alla bloggläsare en skön fortsatt sommar. Det har hittills inte kunnat bli bättre. Nu ska jag ha semester ett par veckor till att börja med. Den andra juni är det Styrelsemöte med UFO-Sverige hos min familj i Stora Krokek. 

 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards