Alla inlägg den 12 januari 2018

Av Mats Nilsson - 12 januari 2018 18:21

För närvarande är det full fart med arbetet för att färdigställa Rapport-Nytt nummer 1 2018. Jag skriver året för säkerhet skull så man lär sig att det är nytt år. Vi har deadline den 15 januari. Jag håller också på med ledaren. Har också skrivit lite om Stephen Hawkin igen. 

 

Jag har lärt mig att det aldrig är fel att gå och kolla på secondhand butiker. Tänk vad mycket man kan hitta där. Härom dagen hittade jag en bo om världsrymden i ord och bild, den kostade 1 krona. 

Samma dag hittade jag stereon på bilden nedan. Secondhand butiken Strömsbacka hade halva priset på allt i lagret. Den stereon inlämnad som nästan ny kostade mig 125 kronor. 

 

Philips med tre cd-karusell

 

 

Idag hittade jag äntligen en kamera vid sidan om den i mobilen. Det var kombinerad video och vanlig kamera. Inget minneskort utan en 30 en gb hårddisk. 

     

Den kan alltid komma till pass på stämmor och fältundersökningar

 

Till sist en matbild, jag tycker mycket om pasta och köttfärssås, men då ska den vara stark. Jag hade lagt med tre hela chilin för att få den perfekt. 

 

Det blev en riktigt god middag

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards