Alla inlägg den 6 november 2017

Av Mats Nilsson - 6 november 2017 09:23

Min dotter Victoria är en inbiten halloweentjej. I helgen den 4 november firade vi just halloween i Stora Krokek med familjen och vänner. Det blev faktiskt riktigt trevligt, roligt och skräckfyllt. Det finns kanske inte så mycket att säga om det mer än att vi fick besök av både sierskor, en varulv och självaste döden. Dock utan att ta med sig någon så var dödsängeln riktigt trevlig. Själv skulle jag upprätthålla ordningen men det slutade med att jag blev skjuten i huvudet. Doktor Gunnar unde inte göra mycket i den situationen. Dock gick det bra till slut då showen var över. Alla demaskerades då och det avslutades med en god middag med  pullpork på tacos med allt tillbehör. Festen fortsatte in på småtimmarna och alla var nöjda och glada. Så till sist lite bilder på det hela. 

Jag hade tagit med mig en god filippinsk öl som jag fått av Irene då hon var hem och hälsade på.

 

 

 

Den förste besökaren var en redan avliden anfader

 

 

Sierskan Victoria af  the third eye besökte också festen

 

 

Varulven och döden var inbjudna på villkor att dom inte skadade någon

 

 

Jag drog dock det kortaste strået  

 

 

Doktor Gunnar hade fullt upp hela kvällen

 

Beskedligast var nog häxan Irene

 

 

Sheriffen Mats var nog rätt pigg trots skottet från en sexskjutare

 

 

Barnbarnen Emma Katt  och Linnea troll

 

 

Till sist! Jag försökte under hela helgen få ett kort på denna Nötväcka som ofta besökte oss

och den matkorg som satt på väggen. Timmen innan vi skulle åka hem på söndagen lyckades

jag få till denna mysiga bild. 

 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards