Alla inlägg den 9 januari 2017

Av Mats Nilsson - 9 januari 2017 13:26

Nu är julen utkastad. Det var riktigt skönt att få det gjort. Det tog två timmar och jag var både slut i ryggen och kroppen i övrigt efter det. 

I går var vi till Västerås, och Kent Roxhed körde oss, snäll som vanligt då min bil står där den står. Nu efter lunchen så ska jag skriva en eller ett par artiklar till Rapport-Nytt. Jag vägrar bli så efter som i slutet av förra året. 

 

Min bilreparatör Lasse ringde i morse och berättade att han fått hem en ny kylare till bilen och kommer under dagen eller morgondagen. Det ska bli skönt, man blir handikappad utan bil, speciellt om man ska handla mycket. Sen behöver jag bilen på fredag då vi ska åka på styrelsemöte i Ängelholm. Först en övernattning i Stora Krokek och bland annat ladda barnbarn-batterierna. Sen vidare på lördagsmorgon till Skåne. Sen hem på måndag då en del av styrelsen ska jobba på måndag. 

 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards