Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Mats Nilsson - 18 oktober 2011 22:41

Tiden går fort och Rickard har åkt hem till Mantorp för att ta reda på post och vattna blommor mm. Vi hann göra en liten nostalgitripp till mina barndomstrakter då jag kom från Stockholm 1955. Född och tillbringade mina första tio år i Stockholm innan jag kom till Heby och sen Sala.


Har ägnat mesta tiden ikväll åt min ledare till årets sista nummer av UFO-Raden/Rapport-Nytt. Nu är den klar och ivägsänd till korrektur. Det händer lite spännande saker på partikelacceleratorn i Cern. Jag prenumererar på deras nyhetsbrev. Så när det händer något spännande kommer det på min mail.


Till helgen blir det styrelsemöte i Töreboda. Alltid roligt att komma ner till Tage Bång och hans och Christinas gästfrihet. Ska bli roligt.


Det är roligt för att det händer så mycket spännande saker i UFO-Sverige nu.


Först blir det Bergslagsteatern i Avesta. Det blir repetition på komedin "Hotelliggaren" i slutet på oktober. 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards