Alla inlägg den 4 september 2011

Av Mats Nilsson - 4 september 2011 18:29

Att Västerås är en vacker stad det vet vi. Allra helst på sommaren, i onsdags var Gunnar och jag där igen och bland annat besökte vi Läns- och konstmuseet som nu är i hopslaget på Karlsgatan 2.


Som ni såg i förra bloggen så har Västerås fått ett UFO på Zigmatorget, nu hade tydligen moderskeppet också landat. Se bilden. Samt ett par andra bilder.


Ett stort klot har placerats en bit från "Zigmaufot"  


Jag utanför en av Västerås skyskrapor. (Sveriges  New York) 


UFO-Raden nummer 4 har kommit från layoute och ska tryckas.

Kommer väl ut så där om en tio femton dagar.


Lina har varit en vecka i Mantorp hos Rickard och kom hem i kväll. Det firade vi med att äta en pizza på Torino.

Hon åkte hem precis när Zandra åkte ner efter att ha varit hemma och hämta kläder och lite annat. Vi fick en trevlig stund tillsammans med en middag bestående av ugnsgratinerad falukorv med vitlök, tomater och ost. Därefter följde jag henne till tåget för vidare färd mot Linköping.


Så en liten vacker bild också tagen med min mobiltelefon. Ett helt fantastiskt konstverk.


 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards