Alla inlägg den 13 december 2010

Av Mats Nilsson - 13 december 2010 17:18

Det är ju allom bekant att jag har en biologisk dotter och två "bonus"döttrar, fast jag brukar aldrig säga så, för alla är precis lika i mina ögon, står mig lika nära så jag har tre döttrar. I onsdags var Lina, Emma, Gunnar och jag och hälsade på min äldsta dotter Tea som bor i Skyttorp tre mil norr om Uppsala. Hon har sambo och tre flickor som är hur rara som helst. Ninni är 6 år och när hon är i farten (vilket hon är så gott som jämt) står Pippi Långstrump still, brukar jag säga. Lina stannade till lördagen då Tea med familj kom över med henne och Emma. Det var roligt med lite avbräck i vardagen och sen är det bra att stärka familjebanden. Tea har varit med mig ofta sedan hon var 10-12 år. Med på en del uforesor och kursverksamhet inom UFO-Sverige. 


   

Fyra av mina fem barnbarn, Carolin      Tea med Emma och Ninni

Ninni med Emma i famnen och

Jessika


UFO-Raden/Rapport-Nytt

Till alla som undrar var UFO-Raden har tagit vägen kan andas ut, det gör vi med här på redaktionen. Gunnar och jag packade tidningen idag och skickade den på eftermiddagen, så den bör vara hos er i mitten på veckan kan man hoppas. Nu är det jultider och julkorten prioriteras nog.


 


Nu har vi bara UFO-Aktuellt nummer 4 som ska packas och skickas iväg. Sen kan julstämningen infinna sig. Ute har den ju varit här sedanslutet av november.

Att UFO-Aktuellt dröjt lite längre än vanligt beror på den just avslutade Englandsersan där massor av material (5 ton) skulle bäras och lastas på bil.

Nu får det vara slutskrivet för den här gången. Ska hälsa på en kompis på andra sidan stan.


Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards