Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Mats Nilsson - 29 augusti 2010 11:40

Hela den gångna veckan har varit kantat av en massa sysslor både trevliga och meningsfulla. Roligt också när man kan hjälpa sina medmännsikor. Som att hjälpa en jobbarkompis att köra hem en ny platt-TV från Media Market, mm.

 

Veckan avslutades med UFO-Sveriges styrelsemöte i Enköping. Det är alltid trevligt att träffa sina kompisar och vi är som en sammansvetsad familj. Visst har vi olika åsikter ibland men det är det som är kryddan i tillvaron. Vi kom fram till ett antal bra och givande beslut och det är det som är viktigast.

Bland annat valde styrelsen Tobias Lindgern till Chef för Rapportcentrealen. Även bedömningsgruppen sågs över och ska frächas upp. Planeringskonferensen i Sundsvall den 23 oktober ska inriktas mest på arbetet inom Rapportarbetet.

Roligt var också att Kaj Hahne, nybliven ordförande i Stockholms UFO-förening adjungerades till styrelsen med förhoppning om en ordinarie plats efter nästa årsmöte.

 

  

Från vänster: Mats Nilsson, Gunnar Karlsson, Irre Bredin,

Rickard Andersson, Tobias Lindgren, Kaj Hahne, Håkan Blomqvist

och Håkan Ekstrand. Foto.Clas Svahn

 

När jag kom hem fick jag veta att min äldsta flicka Tea i Skyttorp var på väg mot Sala. Jag fixade till lite ris kotletter och sweetchillisås. Lina och Anders med Emma kom också, Tea hade med sig två av sina flickor Carolin och Ninni. Ninni är ett yrväder men i går var hon trött, men det gick över efter någar gymnastiska hopp i min säng och lite lek med Hampus (katten) så var hon i gång. Sen är det också spännande när det finns en bebis med. Carolin trivdes bra när hon fick bära omkring på sitt kusinbarn Emma.

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards