Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Mats Nilsson - 1 juni 2010 22:15

Det har varit en varm dag idag. Därför tillbringade vi en stor del av vår verksamhet på jobbet i den fina trädgården med blodlönn, Poplar och paradisäppelträd. Av skäl som hör till lagen om tystnadsplikt får jag inte fotografera boenden på Servicehuset. Men den fina exteriören får jag fota som ni kan se nedan.

  

 

Efter jobbet åt vi pizza och sen for till Möklinta för att hjälpa Kent (lilla Emmas farfar) och Ingrid med lite flytt från det fina huset på landet in till stan. Sen lite kaffe med bullar hos Lina & Anders. Dom hade strul då förra hyresgästen inte flyttat ut klart fast tiden var ute. Därför fick dom flytta in i en lånelägenhet tills den 2 juni.

  

Ett flyttlass ska snart gå från den fina lantliga idyllen.

 

Vi hade satt deathline på UFO-Raden till den 31 maj beroende på att jag ville ha med en artikel om stämman i Kalmar.

Alla har verkligen jobbat snabbt med tidningen. På kvällen den 31 maj kom tidnigen per PDF från Leif i Sundsvall, det var verkligen snabbt marcherat. Roligt när det fungerar så. Så snart tidningen är tryckt så ska vi skicka ut den till alla läsare. Därefter har alla gjort sig förtjänt av lite semester, ialla fall från ufoarbetet.

  

Här ovan kan ni se det senaste mumret av tidningen.

 

På torsdag sja jag köra Lina och Emma till sjukhuset i Västerås, det efter att man hittat ett blåsljud på hjärtat som ska undersökas, lite nervös är man nog trots att jag hört att sådana saker nästan alltid växer bort med åren.

 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards