Alla inlägg den 10 april 2010

Av Mats Nilsson - 10 april 2010 21:44

Lördagen har varit intensiv. Upp vid 08.00, frukost och plocka iordning för färd till Enköping och styrelsemöte. Vi gjorde ett stopp på Willys i Sala för att handla lite till kaffet. Styrelsemötet var givande och vi hann med mycket mellan 11.00 till 15.30 Vi klubbade igenom flera beslut. Bland annat att flytta tidningslagret från Enköping till Norrköping under sommaren. Håkan Ekstrand hade med sig "Nya" UFO-Aktuellt, som nu mera innehåller även UFO-Norges tidning UFO. Jag måste säga att det ser mycket bra och proffsigt ut.

  

Clas Svahn med våra båda tidningar, UFO-Aktuellt/UFO och UFO-Raden.

 

Efter mötet var det raka vägen hem där jag besökte Lina, lilla Emma och Anders. Där var även Emmas farfar med fru. Det bjöds på fläskfilé och potatisgratäng, samt kaffe och kaka.

Jag passade på att ta mig en titt på den nya barnbilstolen som kommit. Jag ska ju ha den i min bil redan på onsdag.

 

  

Det är inte bara morfar Mats som är stolt, även farfar Kent är

mycket glad åt lilla Emma.

 

  

  

Överst; Emma sover gott efter att fått mat av mamma

Lina.

Emma verkar trvias i sin nya bilbarnstol. 

 

Sista anhalten till Coop och helghandla innan jag kom hem vid 19-tiden. Kollade på Postkoden. Det gick så pass långt så en miljonfrågan kom upp som tyvärr den tävlande inte kunde. Men jag kunde frågan som var vem som kom på var hjärnans talcenter sitter. Minns inte allternativen på de namn som nämndes förutom Broca, som var det rätta. Jag har nämligen boken av Carl Sagan "Brocas hjärna". Men den tävlande fick iallafall 500000:-.

Nu är det et glas vin och lite justeringar i protokollet som gäller. Sen kanske en nattmacka innan kudden kallar.

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards