Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Mats Nilsson - 8 mars 2010 20:38

I kväll har jag varit hos Lina & Anders och fikat. Kom sen hem och satte mig vid datorn. Helt plötsligt började inloggningen krångla. Jag testade allt Telias support lärt mig, men nej inget funkade. Bara att ringa supporten igen. Blev guidad en bit och resten skulle jag göra själv. Blev livrädd när killen sa att jag måste avinstalera mobile connect och ominstalera det. Jag är ju så beroende av att det funkar med föreningens åtaganden, UFO-Raden och online med posten mm. Bara att sätta igång. Och vipps så fungerade det hela perfekt. För det första var killen på support mycket tillmötesgående och trevlig, sen berättade han så man förstod. En eloge till Telia för dess kundservice.

 

Idag på lunchen åkte jag hem då Anders hade kommit över med den rätta "grejen" till bilen, ett krängningshämmarstag. Så monterade han det och det var gjort på en kvart. Därefter åkte jag upp till besiktningen på eftermiddagen. kom dit kvart i fyra bara för att läsa på skylten att dom stängde halv fyra. Gör ett nytt försök i morgon.

 

Har också varit i kontakt med Håkan Blomqvist angående lite bilder samt vår träff på lördag. Allt är klappat och klart. Hoppas bara att Linas barn kan hålla sig på plats åtminstone tills vi kommer hem igen.

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards