Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Mats Nilsson - 4 mars 2010 21:58

Har ägnat kvällen åt att handla på Coop, lagat mat i form av stuvade makraoner och korv. Sen Seifeldt, halv 8 hos mig och antikrundan. UFO-Raden nummer två börjar så smått ta form och jag har lite kommunikation med Både Leif i Sundsvall, Håkan B i Norrköping mm om både tidningen och lite andra saker.

 

Lina har varit hos barnmorskan och på familjeträff med andra gravida kvinnor. På onsdagkväll ska jag köra henne och Anders till BB där vi ska få se ett bildspel om hur det går till när man kommer till förlossningen. Prova på lustgas samt ett studiebesök på en förlossningssal. Detta för att den blivande mamman ska vara bekant med miljön då det är dags. När man kommer in med smärtor och allt går runt i huvudet så kan miljön annars vara lite skrämmande. Hur som helst ska det bli spännande och både Lina och Anders propsade på att jag skulle vara med på besöket. Enligt barnmorskan var det flera föräldrar till gravida döttrar som är med på en sådan träff.

 

Ska ägna resten av kvällen åt en bok i sängen med Hampus vid min sida...den katten är som ett barn och inte som en katt. God natt...för att rimma 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards