Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Mats Nilsson - 26 februari 2010 23:00

Har jobbat hela dagen. Gjorde ett uppehåll på förmiddagen då jag rusade ner till Sala Närradio för att medverka i ett direktsänt program på 30 minuter. Det skulle handla om UFO-Sverige och mitt engagemang i föreningen. Jag var ganska nöjd med det. I mellan skulle jag spela den musik jag gillar bäst. Givet blev det gammal hederlig Country. Tre låter hann vi med. Crasy arms med Ray Price, Back street afair med Webb Pierce och till sist The auctioneer song med Leroy Van Dyke.

  

Jag fick sedan programet på en fil på min dator som jag sparat. Kanske kan jag köra över det på en DVD om och när jag vet hur man gör. Eller så lägger jag det på ett USB-minne. Tar med det till AFU så får dom spela av det. för arkivering.

 

Kvällen har jag ägnat åt TV och video. Fick låna flimen Davincikoden av en jobbarkompis när hon hörde att jag läst boken. Filmen följde boken nästan in i minsta detalj. Mycket bra gord. Men det var så snabbar svängar ibland att man bör nog titta på den en gång till.

Vi har vårmarknad i morgon så då kanske Gunnar och jag tar en repa på stan och kollar lite blad all krafs. Men nu ska jag knyta en närmare bekantskap med min kudde.

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards