Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Mats Nilsson - 15 februari 2010 22:04

Det är ju allom känt nu att Lina ska bli mamma och jag morfar. Men tänk att bli det gånger 2. Linas bästis Sandra van der Haagen (dom är som enäggstvillingar) Jag och Lina har tagit Sandra till familjen av orsaker vi inte ska gå in på. Sandra träffade en underbar kille från Stockholm, Michael Hoffman, musiker och krögare. Micke har varit här och haft gitarren med sig och spelat och sjungit både här hemma och på föreningen RSMH som jag skrivit om tidigare. Nu är det så att även Sandra ska bli mamma, i augusti månad. Vi är alla glada och önskar både Sandra och Micke all lycka. I kväll fick jag första bilderna på en begynnande mage.

 

  

Inte illa att bli morfar två gånger på samma år.

 

Dubbla möten

Ibland gör man tabbar och inte ens jag är felfri. UFO-Sveriges styrelse bestämde i Ängelholm att nästa styrelsemöte skulle vara i Enköping den 20 februrari.

 

Utan tanke på det gick jag gladligen med på att föreningen RSMH i Sala skulle ha sitt årsmöte den 20 februari, eftersom jag är valberedning där och Gunnar Karlsson kassör även där så sprack vår närvaro på styrelsemötet i Enköping, då inte heller Håkan E. kunde närvara den 20´de så sprack hela planen ordentligt. Så nu får vi hitta ett annat datum för UFO-Sveriges möte. Allt beroende på mig.

 

UFO-Raden

På onsdag den 18 februari packar vi UFO-Raden nummer 1. Då ligger vi mycket bra i tidsmarginal. Tidningar samt adresser levereras till mig i morgon (tisdag 16/2). Nu ska jag skriva några mail och sen hopp i säng med bok och katten Hampus kommer också.

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards