Alla inlägg den 8 december 2009

Av Mats Nilsson - 8 december 2009 18:48

Det har varit en bra dag idag. Friskskrev mig i förtid och jobbat idag med gott resultat. Hade tid 13.15 hos min chef på kommunen där han ville diskutera min eventuella framtida tjänst. Hade jobb till sista december eftersom man inte visste hur 2010 år budget såg ut. Nu var det alltså klart och jag fick ett glädjande besked. Fick skriva anställningsavtal till och med sista juni 2010. Därefter har jag semester att ta ut och sen blir det pension eftersom jag fyller 65 år under sommaren. Det kändes skönt när jag for till facket för att diskutera min skada som skedde i trapphuset hemma. Jag måste skriva en mycket klar och noggrann redogörelse för min skada och hur den uppkom. Godkänner dom det så kan jag få ialla fall en liten slant. Su nu ska jag sätta mig och redogöra för kvällen då skadan skedde.

Hörs sen....

 

God mat

Kom nyligen hem från Dalhem där jag besökt min kvinnliga vän som bjöd på grillad aborgin på en bädd av älgfärs och krossade tomater i vitlök....åååå  vad gott det var.

 

Olycksfallsbeskrivning

Nu har jag skrivit en noga genomförd beskrivning av varför jag skadat ledbanden i höger knä...hoppas bolaget godtar min beskrivning.

 
Nu är jag trött efter första dagen på jobbet därför säger jag god natt.....

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards