Alla inlägg den 6 december 2009

Av Mats Nilsson - 6 december 2009 21:54

Det har varit en trevlig helg. Lördagen var jag på stan med min kompis Bosse och fikade på Mercato och pratade minnen. Därefter hem och ta på sig en av julslipsarna och iväg till Restaurang Stadsträdgården för årets första julbord. Mycket gott. På onsdag är det nästa med veteranklubben på Metso. Därefter samlades det gamla gänget hemma hos mig för lite god dricka och kaffe.

 

Trevlig söndag

Söndagen började med ett trevligt samtal med min kvinliga vän på Dalhem där jag senare på dagen både bjöds på lunch och middag, lite datajobb och kollade på hemsidor sen TV och kaffe...

Även lite kaffe hos mina vänner Marina och Jim, flickorna och deras lilla son Jairous.

Att få umgås med min flickvän gjorde mig verkligen glad och väl till moda när jag åkte hem senare under kvällen... balsam för själen. 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards