Alla inlägg den 1 december 2009

Av Mats Nilsson - 1 december 2009 22:25

 Har ägnat stor del av dagen till flickorna, Lina och Sandra. Ätit lunch med dom och sen kört Sandra till Stockholmståget.

 

Har försökt få lite ordning på mitt skrivbord efter att årets alla UFO-Raden´s matrerial lämnats upp till Leif i Sundsvall. Det blir mycket papper och tidskrifter på bordet under ett jobb med tidningarna.

 

Tog en liten paus under eftermiddagen och tittade på en film jag lånat på biblioteket. "I walk the line" som handlar om Johnny Cash´s liv. Johnny Cash svarade mycket hövligt och trevligt på ett brev jag skickade honom någon gång under 70-talet. Detta gav mersmak så jag har fortsatt och därigenom fått både brevvänner och fotosvar från storheter i Nashville

skickade så sent som idag ett mail till George Jones.

 

Saffransbröd och film 

I kväll har jag tillbringat hos syrran tillsammans med Lina och Anders som kom över med nybakade vaniljdrömmar som Lina bakat under dagen. Toppengott.

Linas faster hade gjorts julens första saffransbröd, också gott som vanligt. Därtill tittade vi på filmen "Män som hatar kvinnor". En riktigt bra kriminalrulle.


Efter att vissa så kallade "stora regisörer" lämnat jordelivet har det blivit bra filmer producerade i Sverige.  Inte illa.

UFO

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Skapa flashcards