Alla inlägg den 30 november 2009

Av Mats Nilsson - 30 november 2009 21:49

Måndagen har passerat bra, var sur på mitt ben och som straff slängde jag kryckorna och åkte iväg till stan utan. Det gick trots allt bra. Jag har skickat in en skadeanmälan till mitt försäkringsbolag. Sen hämtade Sandra på stationen där Lina redan var och väntade. Sandra besöker Sala ett par dagar.

Har mest tagit en slödag med lite pappersarbete på kontoret mellan varven.

 

Fadäs

I gårdagens blogg skrev jag att Amanda Fredriksson hade förhinder att närvara. Detta utan att kolla med henne om hon skulle komma eller inte. Amanda mailade mig om anledningen. Jag påtalade i ett svarsmail att hennes namn måste fallit bort från den lista som används vid kallelser till styrelsemöten. Amanda ringre upp mig och vi redde ut situationen och fick dessutom ett mycket och långt, trevligt och givande samtal om vad som avhandlats på mötet samt lite annat ufoprat och att ge Amanda lite mer att göra på sin hemmaplan. Den diskussionen kommer vi att fortsätta framöver.

 

Nu tänker jag ta en tidig sovkväll för en gångs skull, men först ska jag genomföra mitt program för att få tillbaka rörligheten i mitt ben...Sov gott

UFO

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards