Alla inlägg den 29 november 2009

Av Mats Nilsson - 29 november 2009 11:04

Vaknade vid åttatiden och fick så gott som på en gång en mysig adventshälsning från Lina, hon är goo. Fikade med ägg, rostat bröd och marmelad. Därefter fick jag med viss möda upp ljusstakar mm från förådet i källaren. Satte mig och tände första ljuset med en påtår och ett par skorpor.

 

I går (lördag) var det styrelsemöte hemma hos familjen Svahn. Det var lika roligt som vanligt och Annelie fixade mackor och kaffe. Gunnar och jag var där lite tidigare än väntat, det går fort att åka till Stokcholm i dag, en timme och tio minuter. Då höll jag hastigheten så var det lugnt i trafiken. Ni kan läsa mer på Clas Svahns blogg. Lånar bara den här bilden av honom.

Kvinnorna i styrelsen saknades tyvärr. Irre Bredin var sjuk, Gudrun Andersson borta på annat, Amanda Fredriksson hade också förhinder.

  

Från vänster; Håkan Blomqvist, Gunnar Karlsson, Jörgen Granlie, Rickard Andersson, Tobias Lindgren, Håkan Ekstrand, jag själv lite dåld bakom Clas Svahn. Bilden tagen av en av Clas söner.

 

UFO

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards