Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Mats Nilsson - 27 oktober 2009 18:24

I går hjäpte jag min jobbarkompis Christina att flytta lite saker till sin nya lägenhet. Det är alltid roligt att hjälpa någon man tycker om. Sen fick jag ta det lugnt då mitt knä inte ville som jag. Idag har jag haft fullt upp på jobbet. Det är bra för då går tiden fort...för fort faktiskt.

Det blir en avslappnad kväll hemma med lite nyponsoppa med skorpor och ett par mackor, sen lite TV. Min skrivariver har liksom tagit lite ledigt. Ska börja skriva för nummer 5 av UFO-Raden. Det som ligger först i kö är en artikel om kursen föregående helg, därefter en ledare och lite annat. Det blir också lite annat ufojobb då jag fick en hel drös med tidskriftssamlare av Christina. Då kanske jag kan få en liten bättre ordning på alla mina tidskrifter som ligger överallt i mina hyllor, frågan är sen bara var jag ska göra av allt eftersom mina hyllor är ganska så fulla med ett 70-tal pärmar och tio redan fulla tidskriftssamlare. Men det löser sig bara man kommer igång. Nu ska jag äta lite.... 

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards