Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Mats Nilsson - 10 oktober 2009 23:01

Det var första lördagen hemma på flera veckor, detta på grund av dels extraarbete, Mantorpsresa och att jag varit chafför åt en annan förening. Nu var jag alltså hemma och allt var som vanligt, trevligt. Vi var i och för sig bara tre personer, Lina, Anders och jag. Det blev hemmagjord potatisgratäng och kotletter. (Där fick jag användning för min nya multirivare för att fördela potatisen till skivor). Ett gott vin till det och Lina fick nöja sig med läsk eftersom hon är i omständigheter, som man sa förr.

Sen blev det TV och Oldsberg som lyckades lura Sven Wolter. Nu ska jag snart sova..

Av Mats Nilsson - 10 oktober 2009 15:29

I dag har jag jobbat hemma och det tar på krafterna det med. Först ner på stan och handla lite som fattades. Hem och plocka in alla utemöbler samt balkongmöbler. Så byta ett par stickproppar, snart bytt alla nu. Sen skala potatis och vitlök till potatis-vitlöksgratäng. Ska steka kotletter till det. Väntar nu på Lina och Anders som ska komma och äta med mig. Kanske även Gunnar kommer när han kommer från Västerås.... återkommer

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards