Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Mats Nilsson - 7 oktober 2009 23:23

Fick ett SMS från Anna Roxhed, Linas svägerska, en arbetslös driftig tjej som vågade ta setget fullt ut och starta eget mitt i Västerås. Hon hade fått en helsida i VLT. Det var bra reklam som hon så väl behöver.

Hoppas verkligen att Anna lyckas med det hon företagit sig. Vi är många som följer henne och önskar henne lycka till i sitt arbete.

  

En fin artikelom Anna och hennes verksamhet

 

  

En glad Anna serverar korv till fotografen...kanske

Av Mats Nilsson - 7 oktober 2009 23:10

Har jobbat och nu sitter jag här och ska ta reda på lite e-post och sen lägga mig.

Var tidigare i kväll till Maria Storm och firade hennes ödelsedag, att jag kom en dag för tidigt gjorde inget. När Maria fyllde satt jag i Kolbäck och lyssnade på föredrag.

Hon fick en "världens bästa kompis" mugg. Det passar verkligen Maria som alltid ställer upp på jobbet. Hon har tjänat ihop till muggens text bara genom att finnas till, ge råd och fixa det mesta. Alltid glad och trevlig.

 

Av Mats Nilsson - 7 oktober 2009 07:15

Tråkigt väder. Ska jobba till halvfem, sen kanske jag åker och grattar en jobbarkompis en dag efter. Var ju i Kolbäck i gårkväll tillsammans med Clas, Irre och Håkan, mycket tervligt.

Fin kommentar från Clas på hans blogg, roigt att du också uppskattade att vi kom.

 

När jag kommer hem ska jag fortsätta att skriva ut mail för kommande arkivering, svara på mail och skriva en liten artikel dels om kräftskivan i Mantorp ochföredraget i Kolbäck samt lite annat. Men nu till jobbet....hej hopp

UFO

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards