Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Mats Nilsson - 4 oktober 2009 17:33

Är hemma efter en mycket trevlig helg i Mantorp. Det är fantastiska killar vi har där nere. Allt var perfekt föruton tre som jag saknade emst av allt. Irre, Linda och Håkan E. Det är liksom inte som det ska när dom saknas.

När vi kom sent om sider så hade Clas och Håkan B redan just kommit och jag blev inte förvånad när jag såg Clas äta på en jättehamburgare. Kanske bra för det drog ut lite på tiden med mötet, därefter hade Clas med sig hundra femtioellva papper som skulle sorteras och som han inte hunnit med. Det var en glädje att få hjälpa honom för alla ställde upp mangrannt och sorterade. Efter att ungefär hälften var sorterat tog grabbarba "grus" fram tre pajer som såg lika goda ut som dom var. Då vi satt i oss en hel del av pajerna...kom kräftorna på bordet och eftersom kräftor kräva vissa drycker kom det också fram i sedvanlig ordning.

Jag vaknade på söndagsmorgonen pigg och nykter och då satt Clas redan med en bunt idog som han är i sitt arbete. Efter kaffe blev vi arbetsföra igen och runt lunchen ställde vi kosan mot våra respektive hem.

 

Håkan Blomqvist till höger hjälper Clas at sortera en bunt papper

 

 

Ett glatt gäng, TIll vänster Gunnar Karlsson närmast kameran, Tobias Lindgren

På höger sida längst bort Rickard Andersson, Clas Svahn och Håkan Blomqvist    

 

  

Clas Svahn signerar sin senaste bok till mig

UFO

Presentation


Välkommen till min blogg.

Gästbok

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards